Saturday, July 30, 2011

BULAN PUASA DATANG LAGI!!

hey and salam oke esk 1.8.2011 kite puase ya allah x sabar2 oh oke first kite x boleh makan or minum.korek hidung hahahah pas2 kite kene buat amalan yg baik oke and2 yg best solat tarawih hahaha sbb boleh lepak2 oke bodo jjup.ya allah mintak lah nanti x panas hehehhe yg best setan kene ikat tade lah kite kene hasut suruh minum or makan kan2 hope cikgu x bgi keje banyk and yg best cikgu x boleh mara aku...nanti batal puase..aku skolh ptg aku masok skolh 12.30 balik pukol 5.30 cpt kan2 tu yg buat aku semangt and rse mcm x belaje jer...tapi!!kat dlm kelas ade ramai bdk cine and forsure dye letak air kat ats meje dan membaut kan aku rse dahage..ape lagi nk type ni xde ideal langsung yeayea!!!lepas puase dah abis raye hahaha oke dlm otak aku pikir nk duit raye...(oke mcm bdk2 jup)and dah banyk sye belaje awk hahaha eh2 ape lagi nak typ ni dowh otak aku x boleh pikir dah nk tulis oke tu je lah  bye

No comments:

Post a Comment