Saturday, July 23, 2011

sukan tahunan!!!

hey guys hehe ari ni 22.7.2011 aku sukan lambat kan2 skolh aku buat oke first aku dtg dgn pakaian unifom kedet polis aku dtg pukol 6.25 pgi hehe awal kan2 then gerak skolh siap2 naik bas nk pgi ke steduim MPS huhuh then sampai2 trynig kawad then dah start pas2 kiteowg kawad satu padang then kitoegw kne bediri lame mcm ngok jer ckp lame gile dah lah ramai tgk ade buat lawak but aku tahan jer ngeee then dah kuar baris gerak gi toilet tukar bju sukan then amik number hheehh minum2 jup lepak jup then 4x100 aku lari heheh aku pelari ke3 ya allah dgn panas nyerr then aku lari x pakai kasut sumpah menyesal panas kowt yg tmpt lari ape nth nme dye hehe then lari2 turn aku then bdk cine bgi betton kat aku hoho aku lari no1 yg lain kat belakang then pas dkt bdk cine..yeayyyyyy rumah kuning menang..then aku tgk kaki aku bedarah tekopek sebab lari x pakai kasut..then aku masok 4x400 meter aku pelari yg ke3 gak then dah sampai turn aku lari hehe kene lari stu pusingan kowt sumpah penat nk sampai dkt pelari no4 pon lamabt jln but biru lari first then bru aku..rumah sukan yg lain kat belakang...heheh and akhirnyerr x pasti rumah mne yg menang antare rumah biru or kuning..then aku mcm nk pengsan then aku cepat amik air kaki aku mengigil then duduk aku nmpk kawan aku sowg bdk kelas mahir nk muntah so amik due air btol...heheh then ade due org pengsan huhu then aku ckp kat cikgu aku punyer kaki dah bedarah and tekopek..then pangil pbsn then dgn luke tu owg tu pgi letak air huisssss sngt pedih ohhh then tahan2 then ramai dtg kat aku nk tgk ape bende dlm hati (aku luke sikit jer batak nk tgk)then dye ltk pluster then dgn jln tergedek2 hehe then pgi tmpt aku minum air then beli air oren campur mango sumpah pelik but rse dye sikit2 mango sikit2 oren then cikgu suruh duduk kat tmpt kiteowg lari ya allah gile ke ape dgn tmpt tu panas nk pengsan ohh then cikgu umukan spe menang then aku dpt goldddddd ohhh haahah jeles x jeles x..haha then umukan pemenag keseluruhan eamm akihnyer biru gak menag its oke x kesah kunig dpt no 2 kowt x silap..hehe then aku naik ats nk amik barang nak naik tange tu punyer lame sbb semau batak nk balik then time naik dah sampai tu kene bahan muke merah lah,jln tekedek2 sbb kaki sakit peace hah oke lah bye<3

No comments:

Post a Comment