Saturday, August 20, 2011

hey guys and salam  lupe nak update pasal semalam oke semalam aku and member plan nak bukak puase dekat luar..so plan2 jadi due org jer yg cancel so tinggal 5 org jer yang on so kiteorg balik sekolh terus oder makanan sibaik kiteorg oder cepat sebab ramai kowt yg dah boking so oder2 then pukol 7 kiteorg dtg kat restoren tu.lepas dah oder nak balik btw papa aku nak pegi bazar ramadan pulak so aku follow lah then time ontheway nk pgi bazar tu tgk sebelah kiri kerete x bejalan jam punyer pasal lah then papa aku ckp' ha mcm mne ni jam x sempat nak bukak puase' aku dah alaaa...then buat bodo pegi je lah bazar then beli2 pastu balik time nak balik tu jumpe sorg mamat ni budak saketboard wow dreesup stylo gile doh dah lah hensem aku tgk jer mcm org batak haha then nk balik tu ya allah still jam then mintak fon papa aku call member aku and bla3 akhirnye sampai rumah sibaik time tu pukol 6.30 pastu siap2 text dorg dtg fuhhh makana dah dihidang kan terharu hahah then mmber lagi due org dtg lamabt nk dekat bebuke bru sampai air dah lah dorang belum oder so kongsi air yang akak tu pon satu lembab gile buat air..then makan2 story pastu kiteorg lapar lagi so oder kerang bakar wow sedap kowt sambil makan story2 kutuk2 org haha bodo jerr oke bye peace

No comments:

Post a Comment