Saturday, August 27, 2011

kampung!

hey semua hari ni 28/8.2011 kan lagi berape hari lagi nak raye*mukeexcited semalam 27.8.2011 aku balik kampung actly kiteowg nak gerak cepat DISEBABKANBAJU KURUNG AKU TAK SIAP!alahh just kat bahagia lengan pas2 pukol 11.30 kiteowg nak amik baju dye tak siap lagi so mama aku amik bju tu nanti kat kampung jahit so dah gerak beli makan jup ye lah kowt x sempat bebuke kat kedai kat dalam kerete pon bole so dah gerak dalam hati*tak jem ke sebab tak banyak kerete lepastu bapak aku nak bayar tol CIMB BANK bagi kad touch and go free rm 10 baik kan terima kasih banyak2 pastu dekat mane entah tibe jem shit!pas2 oke balik then jem oke pas2 jem kiteowg satu femliy pikir ape punce dah jem sure lah minyak nak abis so kiteowg pegi petronas ya allah ramai gile semau nak minyak pas2 kiteowg pon tungu turn sorng paki cik ni ya allah time ni  jugak dye ade masalah entah kene nape then kiteowg tungu je lah then pekeje kat situ kate MINYAK HABIS ya allah dah lah jem minyak tingal sikit lepas2 kiteowg tungu jup then ade balik alhamdulilah then dah gerak still jem oke dah lah kelantan jauh bosan aku duduk dalam kerete banyak dowh aku tengok orng tak puase taulah bengang jalan jem lagi pon dye duduk kat dalam kerete ade aircon boleh lagi nak hisap rokok makan mcd lah aku nampak hish...lepas2 sempat pukol 7 sampai kedai makan huiss lapar kowt dahage xde lah sangat aku tido je tadi tade nak membebel hehehe then jem sikit2 je lah alhamdulilah samapi jugak kampung aku nak dekat pukol 12 pagi mcm tu lame kan2 ye lah kelantan bukan kuale selangor ehheeh so itu je aku nak update...
   SELAMAT HARI RAYE AWAK SEMUA!!!!

No comments:

Post a Comment