Wednesday, September 28, 2011

......

ting tong ting ok tengok tade tittle kan2 saje je nak buat suspen jeng jeng humm oke tak terkejut pon kan2 so
Assalamualaikum. kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang oke tahu tade orng sayang oke topic harini noting lagi pon aku tak pegi sekolh malas do lagi pon member ramai tak dtg tadi pon 3 orng je perempuan melayu yg dtg yg lain cine member aku cakap dari 36 orng 24 je yg hadir bahahah bodo je semau tak datang so kat rumah aku tgk tv pastu online ya allah ramai jugak tak datang ketua kelas pon tak datang siap online lagi then dgr lagu text2 lepas tu lunch ingat nak call mcd malas lah dah lah yang cakap tu keling laju pulak tu malas nak gado dgn keling pekejer mcd tu erkkk lagi pon mama aku masak so makan je lah then tengok tv thennnn malam aku online je lah homework belambak tak reti nak buat online jeee kbye

No comments:

Post a Comment