Thursday, September 29, 2011

today like adjkfsjhad

hey guys and salam see tajuk atas mcm bodo der..oke tadi siap2 nak pegi sekolh then sebelum tu call member aku suruh bwk baju sukan sebab aku tade baju sukan sekolh so nak pinjam if aku pakai baju lain sure kene tahan dengan pengawas so nak pinjam..then sampai sekolh kawan aku bawak netbook dye sebab netbook dye tak boleh on sebab semlm dye dapat netbook free bodoh kan bagi kat murid2 yg terpilih yg lain kedekut tak bagi then pegang netbook tu siap ade webcam lagi derr boleh cucuk brokband then online perhhh bukan senang nak dapat free kaya kan kerajaan bagi aku menjerit weyy jeless babun then si member aku yg aku nak pinjam baju sukan pon dtg dye muke yg selambar then gelak hahaah pastu dye kate AKU TERLUPE NAK BAWAK WEHH that time aku dah mencarut pastu aku membebel lah dah lah ade ujian segak bodoh tu then aku pikir suruh dye call bpk dye then dye erkk bla3 time tu aku bwk seluar track je nak call papa aku dye sebok meeting ape bende entah then pikir pinjam duit member beli baju haha so aku mintak seringgit kat member aku dah mcm pengemis dowhh haha so thanks wehh bagi pinjam selase aku bayar oke tungu je aku bukan jenis hutang keliling bontot opsss keliling pinggan haha then then time rehat aku gerak koperasi nak beli baju sukan then ya allah ramai gile bdk cine nak tahu ape dorang buat beli binatang bodoh tu angry bird lepas tu dye boleh lepak2 kat situ aku dah marah kan terus tarik rambut budak cine hahaha then dye bla tahu takut so time beli tu tade size M so aku tny ade size ape dye kate XXS,S and L so aku pikir amik L then bayar pas2 bla then ramai ckp L besar so aku pegi koperasi tu tukar so aku amik S then time pj aku tukar baju sibaik tak kecik S besar kowt tde lah besar mane then time nak pegi bangsal tu cikgu boleh cakap HARI NI KITE TAK BUAT UJIAN SEGAK SO AWAK BOLEH MAIN APE2 time tu wa dah mencarut derr bengang derr semangt kumpul duit boleh kate cancel like shittttt haha so balik then kbye

No comments:

Post a Comment