Saturday, November 12, 2011

Greyson chance!

hey guys and salam satu malaysia ok tibe2 actly baru habis tengok AIM ke 18 aku tengok sebab Greyson chance and kak najwa latiff kalau dua orang ni tak de dah lame aku mengadap pc hehe who greyson chance? ok sape yang tak tahu aku bagi tahu dia ni seorang lelaki youtube kalau najwa latif gadis youtube so kalau nak tengok greyson nyanyi tengok dekat youtube ok! so sambung pasal AIM tadi tengok blue carpet not red carpet hahah then si greyson chance datang aku dah ya allah and mama aku cakap la dia ke then aku just say ha 'ah weh greyson sangat lah sangat lah handsome haha so dah start AIM aku duduk depan tv wehh so tunggu punye tunggu nak dekat habis baru dia buat persembahan ok very very awesome and kak najwa latif pon awesome habis! greyson chance nyanyi lagu waitting outside the lines sangat awesome and kak najwa latif nyanyi lagu cinta muka buku and paling gempak bile greyson chance nyanyi lagu paparazi sambil main piano fuyooo lah hahah so semalam 11.11.2011 dia buat showcase and aku tak pergi tak sempat nak beli ticket its ok lah next time datang tau2 singgah rumah sekali k haha berangan je so thats all love greyson chance xoxo
nak tengok gambar greyson chance dengan najwa latif


                                                     and ni greyson chance yang handsome

                                                                  awwww :3
                                              

                                                                 

No comments:

Post a Comment