Wednesday, November 30, 2011

school holiday and hey December

assalamualaikum and hey guys miss my blog gahhahah siapa je weh nak baca blog aku yang
omey ni*aku kuat perasan so cuti sekolah macam mana semua tahu cuti sekolah adalah hari 
paling best bagi budak sekolah rendah and menegah yang form 5 tu watlek jup korang SPM
dulu dah habis baru horrrrayyy!!!!ok.so nak tahu apa aku buat cuti sekolah?aku just bangun 
tengah hari,online fb,twitter dengar lagu setiap hari kadang2 hang tengok kalau aku ada duit
soo apa lagi aku nak type ekk?ohh!!! korang cuti ni holiday mana? untungnye aku holiday balik
kampung je weng2 lagi best duduk sane free takyah bayar hehehe and say hiiii to December
*lambai tangan December bulan paling best bagi aku hehe sebab 27 hari bulan birthday aku ok 
nak hadiah heee sumpah tak sabar eamm nak mintak apa ekkk hadiah nak BB touch fuhhh 
memang kena pelempang maut lah kan heee kalau boleh nak kasut vans yang ori punya tak nak
dekat uptown punya cehhh nak kelassss je kan and to sesiapa yang birthday dia hari ni esok dan
seterusnya happy birthday have a nice day stay ohsemmmm!!! xoxo dan december jugak salji
turun k bestnye if aku ada kat luar negara fuhhh memang aku main salji lah kan so tu je kot 
ehh nextyear saya form 2 hehe stay muda ada orang cakap kat aku'HAHAH KAU BARU FORM
2 LEMBABNYE!! aku'HAHAHAH*gelak jahat sambil jeling so bye have a nice day

No comments:

Post a Comment