Friday, December 23, 2011

haaa???apa?

2 hours ago haaaaa baru aku update ok aku takada idea langsung*hentak kaki kuat2 ok let' story so 2011 akan meninggalkan kita tak lama lagi dan 2012 bangkit dengan azam baru setiap manusia ada azam kan2 kalau takada?ok aku tak tahu kau manusia takada hati dan perut so azam korang ape next year? azam aku for next year eamm mana boleh bagi tahu tsk tsk so 2011 banyak memori pahit manis kan2 aalaaa macam phone korang memory phone korang banyak gambar dengan kawan and bf kan hokaloh aku tahu lah.so memori aku penuh dengan kegembirang*senyum dan ada jugak kemarahan dan kebengangan lol asal aku nak ke ke ke sangat ni memori pahit tu better kite tanam macam cikgu math cakap  gali tanah dalam2 dan memori pahit buang dalam tanah hahaha so next year aku nak serious sikit belajar holiday ni penuh kerisauwan eh betol ke aku eja ok aku risau pasal kelas for next year ya allah aku harap sangat stay kelas hormat tak nak turun taknak taknak hahha  ehhh follow my twitter @amalianiesha tau2 taknak follow aku baling bom kat rumah kau Bom!!esok 25 christmas kan2 heheh dan dekat luar negara ada salji kan2 wehhh bestnye bila aku nak sampai sana bila santa claus bodoh berjanggut nak datang rumah aku bagi blackberry ke iphone4 ke ha ha bila2 aku tunggu tak jatuh pun hadiah dari langit lol aku merepek ape ni tulah asyik makan kerepek hahaha so bye guys have a nice day HAHAHA bye

byeeee



No comments:

Post a Comment