Wednesday, December 7, 2011

twilight saga breaking dawn

Assalamualaikum and hiiiii *lambai tangan so entry kali ni nak share pasal aku dah tengok twilight gahahaha k aku poyo  so malam sebelum esok eh apa aku type ni ok buat2 faham je lah malam tu kawan aku text aku dia cakap 'jom keluar esok' dann aku akan balas'jommm!'so kiteorg pun pergi tiga orang je k takde lah bosan sangat dah siap2 kawan aku gila datang lambat bengang je lepas tu buat muka tak rasa besalah  hahah lepastu kiteorg pergi dekat wayang nak tengok cerite apa yang ada so berpakat nak tengok twilight so tengok lah dah beli ticket wayang tapi start cerite tu pukul 2.30 p.m LOL time tu baru pukul 12 lebih so kiteorg tak lunch lagi turung bawah pergi dekat foodcourt makan lepak situ lama jugak sebab banyak gila story kiteorg haha then tengok2 baju fuhhh lawa2 time tu aku takda duit chit!bengang je nak dekat pukul 2.30 terus gerak naik atas beli popcorn dah masuk tu waaaaaa paling tak suka banyak sangat iklan then twilight pun dah start sambil makan popcorn tibe2 kakak aku mengedik call aku mengacau!dah habis semau pakat pergi toilet LOL semua nak terkencing sejuk sangat hahaha so tu je kot nak type lenguh jari2 ku yang panjang ni hahah so bye


No comments:

Post a Comment