Friday, January 20, 2012

saya sangat busy

Assalamualaikum semua sorry sanggt lama tak update blog first no have idea and no have story dan aku sangat busy tak sempat nak update blog banyak sangat homework cikgu omey bagi erghhh so harini nak cerita pasal sekolah harini ade memasak tau kau tahu aku orang paling excited lol tak tahu asal so dah ready bahan2 potong itu ini nthen campak 'cissssss' haha so gelabah sebab bau hangit tapi aku relek je so kacau2 tadaaaa jadi lah nasi goreng tersangatlah tak sedap sumpah aku tak tipu after dah siap aku gorang udang for hiasan and then prepare untuk cikgu rasa humm cikgu rasa alahaii ciput je then aku tanya'cikgu sedap tak?'*buat muka cikgu cakap'sedap just terlebih minyak' fuhh nasib then kiteorg makan makanan yang kiteorg masak Eeee tak sedap langsung tapi makan je lah after dah cuci pinggan semua kemas then terus rehat.nasi goreng tu ade lebih so bagi ah sikit kat kawan lol dorang pun kata boleh tahan lah that all ehh aku sekarang jarang on fb aku banyak on twitter so follow me @amalianiesha k bye eh jup ni gambar nasi goreng taraaaa

No comments:

Post a Comment