Tuesday, January 3, 2012

sekolah dah start

Assalamualaikum.dengan ini Najib mengesahkan esok 4.1.2012 sekolah *rekaan semata2 oh nooo saya tak ready dan saya tahu! ok beg sekolah guna tahun lepas punya pencil box beli baru muhaha aku gedik nak habis kan duit tengah tahun tengoklah aku bawak sebatang pen je yang lain pinjam kawan harini aku last online fb twitter hokaloh aku cakap je tapi on2 jugak itu aku.first day sekolah lek2 ah bawak buku tulis je and aku rasa tak belajar.aku dah siap gosok baju, kain sekolah berwarna biru cair, tudung ok aku tahu aku semangat kan well itu aku.nanti dah start sekolah timeline mula slow sebab semua busy buat homework,penat balik sekolah and etc.yang ada dekat timeline budak lepas SPM dengan budak dah habis sekolah oh damn jelly ok aku kena hadap cikgu selama 3 tahun ohmann lambatnya nak habis sekolah so bye facebook,bye blog yang omey and bye twitter saya akan merindui awak muhahha ok bye2 ehh lupa study leklok*ayat rempit kbye

No comments:

Post a Comment