Saturday, February 18, 2012

Merentas Desa

haii assalamualaikum*ketuk screen laptop so today 18.2.2012 ada merentas desa so alhamdulillah cuaca today good just mendung je. bangun dalam pukul 6.30 mandi and pakai baju rumah suka rumah kuning yeayy semangat kepong!!hahaha

on the way....

so dah sampai taman botani wow semua semangat nak lari kan so berkumpul ikut rumah sukan masing2 dan ambik number but sorry tak snap number erghhh so lari2 masuk hutan and boleh bantai gossip2 well perempuan kiteorg cakap itu ini

lari....

so dah sampai dekat penamat saya tak dapat number saya ulang saya tak dapat number!!!sangat bengang then bengang tahu penat je aku lari oiii kau boleh bantai sampai top 50 je erghhh panas ah hati but its sokay so minum2 air and kumpul ikut rumah masing2 hoho rumah kuning juara keseluruhan muhahah and menang sorakan paling kuat semangat en kiteorg kan kan hahah sakit tekak dah macam suara ella dah so saya balik dengan tangan kosong but its sokay sukan tahunan still ade so after balik tu gerak najath beli makana and air then gerak pergi rumah putri yang sangat lawa

on the way...

so dah sampai tu makan kat luar rumah gossip2 snap gambar guna dslr canon putri yang baru perghh jealouse habis wey rasa nak tikam 18 kali je hahah and semua online sorang guna iphone lah ipod lah hahaah kiteorg gila macam orang bodoh je so gossip itu ini that all so bye guys im so tried!bye



buat hal sendiri saya tak ada saya tukang ambik gambar

muka aku gelap sikit en en

saya senyum sorang :)
 forever rumah kuning!!

No comments:

Post a Comment