Monday, February 13, 2012

new post!

haii guys and assalamualaikum miss me?nooooooo!!! oh k.sorry no have idea nak update ape busy ah yelah dah start sekolah homework cikgu bagi mcm stock untuk seminggu but its ok nak pandai punya pasal.so how school?good? for me this year school best! lagi-lagi homework erghhh btw amalia sekarang jarang sesangat update blog amalia banyakkan kat twitter so kalau  nak tweet2 dengan amalia follow @amalianiesha k comel?

brb nak menagis.....

*lap air mata
k tahu tak amalia letih sangat sangat k tu je homework banyak latihan rumah sukan kena buat report untuk sukan kena tulis name budak2 rumah sukan and latihan netball`kena arah budak form 1 lagi hishhh boleh turun 3 kg tahu lari sane sini muka pun dah gelap sikit,sikit je k and yeayyy!!! sabtu ni 18.2.2012 sewaktu dengannye aku merentas desa yeayy sekolah lain semua dah buat ehh bukan semua ade ah sekolah taman ehsan dah buat.sekolah itew lambat yeayy tak sabar sebab tahun lepas tak join kena pergi johor amik kakak aku:)

and....
oh yaa semalam sabtu ade sekolah ganti yeayy*muka kerek ohmyy penat weh tapi di sebab kan nak belajar math and nak jumpa kawan saya datang*pegang senapang lol dah macam askar en en haha dah datang sekolah aku rasa sunyi weh like seriously best senang sikit nak jalan luas2 hahah then time masuk kelas i feel like "WOW' awesome tak ramai yang datang kelas aku boleh jadi tempat main sepak2 botol air k bodohnye aku pergi join main jugak dalam kelas aku 2 orang je lelaki yang datang cool aite?then cakap2 dalam kelas ponteng lah pergi surau aku solat k naah main2 hahah then time nak balik kawan aku ngok baru ajak snap gambar dannn aku mulakan dengan senyuman yang sangat omey what omey?ya i know bhahaha so kecoh2 balik lepas balik terus menuju ke dapur lalu ambil minuman bapak ahh sakai gila ayat aku so that all thank you yang follow blog lawa ni haha k bye

                                                                                                                               
xoxo
me with fatimah anak azman.aku yg pakai uniform sekolah

friendship is improtant to me.but tak tahu asal kaki aku mcm tu

No comments:

Post a Comment