Monday, April 16, 2012

we playing water balloon!

assalamualaikum hii everybody hari ini baru sempat nak update blog busy ah and penat sangat so 14.4.2012 persatuan agama all form 1 and 2 kena pergi even lain2 persatuaan kena pergi dan aku pergi hehe sebab ada treasure hunt!!yeayyy macam explores ah seriously best aku kumpulan 6 nama kumpulan kitaorang semua macam tah pape sunnygirls hahah k diam.dah start kena terus gerak main campak belon tehn kena jawab itu ini ahhh damn dia tanya pasal sekolah so tried but so fun ok sebelum start game ustazah ada bagi telur ayam untuk kiteorang jaga tak boleh bagi pecah if pecah tolak markah.ada satu group ni team dia terjatuhkan telur bangang gila bila dia plan nak pergi beli telur dekat kedai runcit hahaahh so kiteorang terus kan cari itu ini and finally kiteorang eamm tak silap no 4 macam tu ah not sure.after that pergi makan semua lepak then mintak kawan extra belon tau kiteorang pikir nak ambik belon then isi air alah aku tau korang pernah buat kan haha so main si emiza dah pecah kan dekat najiha and aku paling kuat jerit after that kiteorang isi air dalam belon dah simbah dekat dorang semua hahaha semua basah habis sangat best and that day memang awesome ah aku cakap sambil main tu member snap ok thank you farhan for all picture so nice and that all after dah habis semua balik dengan basah2 bye guys assalamualaikum and thank you for visit this blog.


we are awesome!!!
kami sekolah kepong bukan selangor hahah

 kau pehal?simbah kang

hahaha aku yang paling tinggi

simbah kau!

that all bye guys xoxo

No comments:

Post a Comment