Tuesday, April 24, 2012

oh hello!

haii assalamualaikum hello guys hari ni nak update pasal hari tu 19.4.2012 convo sister aku dia dapat sijil diploma 18.4.2012 kiteorang bertolak dari KL nak ke Johor oh hello orang johor so on the way pergi sana berhenti dekat R&R rehat solat semua teruskan perjalanan

on the way

papa ajak pergi Johor permium outlets damn!!!!yeayy love it dekat sana semua ada padini,cotton on,roxy,vincci and etc lah serious best tempat dia macam dekat luar negara hahah so dah sampai pergi ah masuk kedai situ sini sebab kedai dia sebuah sebuah best!so kiteorang pergi food court makan lapar



 at johor permium outlet

cotton on!

tak sedap langsung!

serious sedap

habis terus kan perjalana pergi johor and check in hotel nama hotel tu T.S so naik lif tingkat 3 bilik kiteorang     tak adalah besar mana normal ah rehat kejup tengok tv semua then papa ajak dinner dekat hotel so siap turun bawah oder lah itu ini serious lapar gila borak2 ah dengan famliy semua cakap itu ini time tu pulak kaki aku terseliuh haha sumpah kelakar makana dah sampai yumyumm serious sedap makan2 lepak kejup cakap itu ini ingat nak keluar tapi semua tak larat penat so terus naik bilik yang lain tengok tv aku online sekejup je lah then borak2 tengok tv and iron baju kurung sebab esok convo kakak and kenal bangun awal oh damn!dah siap gosok tidur

 dinner

morning....

bangun pagi dalam pukul 6.30 like that oh damn!tersangatlah berat mata aku nak bukak nak mandi makaiii sejuk dengan pasang aircond lagi dah siap2 makeup turun bawah breakfast yumyuu makan roti bakar and teh susu boleh ah buat aku kenyang for 2 hours hahah so on the way nak pergi convo nama politeknik tu politeknik ibrahim sultan dah sampai terus duduk kat dalam dewan serious aku cakap sejuk gila tunggu punya tunggu kakak aku tak muncul lagi serious mengantok cakap dengan mama itu ini then yeayy kakak aku dah naik pentas huhuhuhu. after that keluar dewan terus beli bunga then mulalah sesi bergambar whatever after that balik hotel balik and check out siap kemas barang yeayy balik KL. lepastu papa ajak lunch dekat kedai ape tah serious aku cakap nasi ayam dia sedap!rasa nak tambah doh tapi eamm malu ah k kiteorang terus kan perjalanan balik KL.papa ajak pergi johor permium outlet again hahaha yeayy jalan balik sampai KL tahu je lah tidur ah jawabnya so thats all for today thank you assalamualaikum xoxo sebelum tu want see my picture?this!












No comments:

Post a Comment