Saturday, May 12, 2012

i have dream.what about you?


hai assalamualaikum everybody saya tak ada idea nak update apa serious lama kan  tak update so now rajinkan diri untuk update blog.so saya nak cakap pasal hidup saya latar belakang saya.ok let's start.
nama saya amalia niesha binti shapiei.umur saya 14 tahun,saya duduk kepong.ok tu je aku share so pasal hidup saya.hidup saya penuh dengan impian,berangan sana sini and nak try sesuatu bende yeah that's me!perangai saya dekat sekolah yeah as you know saya gila2 tak matang langsung sometimes annoying  hahahaha and i have friend yang sangat AWESOME!dorang alahaiii tak payah cakap gila sana sini cool and sekepala serious dorang ni suka cakap bende lucah2 hahah but seriously funny.bergaduh?alah normal ah like my sister say tu kira sesi perkenalan perangai masing2 even dorang macam tu macam ni ke dorang tetap awecemmmm!!*bahasa rempit.ok apa lagi ek tu je.so about family.i have family yang sangat ambik berat sometime mama,kakak,abg and papa tak bagi tahu ape yang berlaku like menipu kadang2 rasa tersisih hahah dah macam anak angkat doh macam cerita endon.saya ada mama yang sangat power everything mama buat tanpa mengeluh*lap air mata hahaha papa very cool bile dia keluarkan duit bagi saya fuhhhh tu best,i have sister yang awesome gila2 (ohgod habislah kalau dia baca memang perli aku habis ah) and i hate my brother so much hahahah serious menyakitkan hati but dia still abang aku walau macam mana pun.

my dream....

i have dream,semua ada impian masing2 kan macam nak kahwin dengan anak raja lah nak jadi artis lah ape lah kan but my dream alahiii banyak sangat.ok my dream

1.nak pergi umrah with family
2.nak pergi paris nak shopping banyak2
3.saya nak jumpa yuna and hana tajima oneday
4.saya nak boyfriend yang saya impikan
5.saya nak bercuti pergi mana2 with friend

 banyak lagi sebenarnya malas nak list hahahah i hope my dream can be true amin.sebenarnya aku tak ada idea nak update apa so ni lah.thank you for visit my blog.assalamualaikum






my dream...

i hope this is my room

my friend yang ocemmmm!!!

No comments:

Post a Comment