Friday, October 21, 2011

exam?

dong dong ok aku tak tahu kenape aku selalu gune perkataan dong dong tu dekat chat haha so bulan ni bulan exam sedunia kowt tension mampuhii aku rase lagi2 math ok semalam exam math paper 1 and paper 2 selame aku jawab exam math ni paling teruk paper 1 susah nak bahagikan mase tu aku tak suke time jawab ade soalan aku tak tahu so aku pergi ke soalan yg lain banyak jugak aku tingalkan dulu sebab tak tahu then teecher say 'OK AWAK ADE 1 MINUTE' aku dah 'DAMN!' mencarut berbagai if aku tak jwab brpe soalan tape ni berbelas weh then cikgu nak kutip kertas aku dah ya allah then sampai kat aku hamik kau bantai habis je weh.then dah hantar tu kawan aku ckp 'WEH AKU BANTAI BERPULUH WEH' aku dah bahahah yelah susah dowh.then paper 2 ok aku cuai sikit soalan no 3 aku tak buat darab mcm pffftt je kan rase nak sepak diri sendiri but aku jawab semau soalan.but aku rase math aku fail sebab ni exam math paling teruk aku rase weh nak cry je now hehe but hope lulus lah if fail its ok lah aku try lagi.kalau boleh nak semau lulus this finel exam amin!
sebelum aku nak pergi sekolah aku snap gambar pakai baju sekolah lencane SMK KEPONG hahah
camre fon  aku tak lawa mcm kau kbye

No comments:

Post a Comment