Monday, October 24, 2011

hey guys and assalamualaikum ok tadi bace blog si FATIN NURSYAHIRA then dia tag name aku ok terharu jup.so aku kene jawab semau soalan2 dia bagi sebelum tu kene story about aku dulu

about me :D
1.tak suke orang hipokrik depan baik belakang ya allah!
2.aku dekat sekolah pakai tudung sangat sakai
3.time takde mood hamik kau!semua orang takut dengan aku
4.suke bangun lambat.
5.saya sayang famliy saya
6.tak suke orang touching and malas nak pujuk bile aku buat salah baru aku pujuk dia
7.dulu aku batak domokun sekarang elmo
8.bestfriend sorang je friends ramai sebab banyak hipokrik
9.sayang semua orang
10.dalam famliy saya paling kecoh!

soalan si fatin nursyahira
1. Apakah yang paling penting dalam hidup korang ?
2. Benda terakhir yang korang beli guna duit korang?
3. Dimanakah tempat korang akan langsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti ? haha
4. Namakan orang yang betul² korang nak jumpa dalam hidup korang ? keh keh keh .
5. Bila tarikh lahir dan kat mana korang sambut tahun lepas ?
6. Korang benci siapa ? Dan kenapa ? Give some reasons .
7 . Bila korang bukak laptop/pc . Website apa korang terjah dulu ?
8. Korang sayang saya tak ? Sebab apa ? LOL XD
9. Bila dah besar nnti , korang nak cari suami yg mcm mana ?
10. Apa barang yg korang akan bawak kalau pergi mana mana ?
11. Fav lagu korang apa ? Bagi 5 okay ! Hehehehe .


jawapan aku

1famliy and friends
2.topup
3.tepi pantai alala  fairytale
4.bruno mars,tylor swift and miyyo
5.27.12.1998.dekat rumah
6.benci orang yang suke kutuk2.sebab dia ingat dia perfect
7.twitter
8.sayang :3 sebab awak baik and friendly
9.baik,sayang kite dengan ikhlas dan soleh hehe
10.pures,handfone
11.tylor swift-mean , marron 5-move like jagger ,justin bieber-never let you go ,bruno mars-talking to the moon and greyson chance-waitting outside the lines

my question
1.sape paling awak sayang?
2.pakai jam tangan kiri or kanan?
3.bile birthday awak?
4.suke laki macam mane?
5.lagu ape paling best and setiap hari dengar?
6.shopping selalu dekat mane?
7.teringin nak jumpe sape?
8.kalau bercuti tempat mane pilihan awak?
7.bile on facebook mule-mule bukak ape?
8.suke kawan jenis macam mane?
10.bile lelaki mintak number awak bagi?
11.awak sayang saya kenape?

No comments:

Post a Comment