Saturday, October 22, 2011

i m boring like G6


hey guys korang boring tak boring kan2 like g6 hah tibe2 pulak one week cuti aku nak buat ape??study humm tade mood weh nak dekat exam baru bce watlek watpeace ok motif aku letak gambar kat ats tu entah lah weh itu menandekan aku bosan gile..asyik mengadap pc ni online facebook and twitter bosan weh twitter better sikit facebook ya allah bosan nk mampuhiii nak hang eam tade mood hari isnin baru hang humm tade lah bosan sangat..semlm sabtu kan ade event kat shah alam OctTwtFest sape pergi angkat tangan..hehe sape yang ade twitter bolelah pergi boleh jumpe friend yg korng nak jumpe..aku tak pergi cuz first tade transport kedua kawan aku ramai busy so jawabnye tak pergi lah aku teringi nak jumpe miyyo and khalif alaa dorng yg awesome tu hehe if jumpe dorng nak snap sebanyak mne yang boleh cehhwahh hhe ok bye

No comments:

Post a Comment